luni, 29 septembrie 2008

Un Strop De Copilarie...

Copilaria fuge de mine.As vrea sa o pot pacali sa mai stea...simt ca totusi pleaca prea repede sau a trecut timpul pe nesimtite si m-am trezit deodata ca sunt mare.Indeajuns de mare sa am responsabilitati,sa am de platit facturi si sa uit sa privesc cerul cand conduc,sau cand stau la stop.Mi s-a scurs copilaria si adolescenta printre degete,n-am simtit-o...a fost smechera si m-a pacalit.Mi-a lasat impresia ca o sa raman asa pt mai mult timp.
Imi place sa privesc cerul si sa alerg pe camp,sa adun flori si sa rad.Acum ca sunt mare trebuie sa ma abtin sa rad chiar daca imi vine.Nu mai am timp sa privesc cerul pt ca ma claxoneaza omul linistit din spatele meu care se grabeste poate spre hotel unde il asteapta o prostituata ieftina pe care a cules-o de pe strada.Ce sa mai zic de alergatul pe camp?Obisnuiam sa o fac des la bunica..alergam si ii culegeam flori.Intodeauna cand veneam ma astepta cu mirosul acela tare de porumb fiert si cu naframa pe cap.Daca stau bine si ma gandesc nu prea am vazut-o pe bunica fara naframa accea inflorata si specifica oamenilor simpli de la tara.Acum nu mai am timp nici macar sa merg pe un camp,sa privesc spre un camp...mi-e dor de anii in care grija mea principala era:Cum as putea eu sa joc fotbal la fel de bine ca el?

Un comentariu:

jellyfish spunea...

dragutz ai scris..constientizam prea tarziu ce am avut !