luni, 29 septembrie 2008

Un Raspuns

Pareai a fi de acolo de unde eram si eu.de nicaieri.ma uitam prin tine si nu reuseam sa vad ceva.te ascundeai de mine,credeai poate ca vreau sa te musc.iti spun de acum nu imi place sa musc...doar ocazional... de gat.ooo,acum o sa ma consideri o vampira.adica stai,poate tu nici macar nu stii ce e aia.vezi?eu am invatat.mi-am parasit planeta si am venit aici sperand ca voi gasi fericirea.e urat de tot sa te priveasca toti ca pe o ciudata.dar macar aici stiam ca am un scop anume:sa gasesc fericirea.Nu la multe zile dupa ce am ajuns am inceput sa-mi caut adapost pt ca nu mai puteam sta in hamac,aveam nevoie de ceva mai moale pt ca oasele incepusera sa...in fine,aveam nevoie de ceva moale,poate de pielea ta,dar nu am gasit-o in schimb am gasit un baiat cam frezat si cu ochelari de soare desi afara ploua.l-am intrebat daca nu cumva stie un adapost si pt mine.mi-a spus sa merg la el.m-am dus si urmatoarea intrebare pe care i-am pus-o a fost de fapt raspunsul pt care mi-am parasit planeta:unde e fericirea?pt ca as vrea si eu putin,nu mult ca sa nu zica dupa accea ca abuzez.mi-a zis sa cobor cu picioarele pe pamant si sa-mi dau seama ca fericirea e in tinerete,e in bautura si in gagici.atunci m-am gandit.....sunt si eu o gagica?mi se parea cam vulgar termenul si nu-l auzisem inainte,in fine asta nu era important.ceea ce mi-a raspuns m-a lasat cu gura cascata.nu ma asteptam la asa ceva.voiam sa-mi dea un raspuns general valabil,sa nu mai fie asa egoist.sa-mi zica uite fericirea se gaseste la vreo 2 strazi mai incolo si se cumpara cu atatia bani,dar el nici pomeneala imi zice de bautura si gagici.m-am dus mai departe ca doar nu am venit degeaba aici.voiam un raspuns asa ca am continuat sa-l caut.zile intregi l-am cautat...nimic,apoi luni intregi...nimic.indivizii erau preocupati de ceas.intrebam o individa pe strada de fericire si imi zicea:mai lasa-ma copilo cu inventiile tale,cauta-ti alt partener de joaca.am fost dezamagita.voiam un raspuns...
L-am gasit.raspunsul.fericirea a fost cand te-am vazut venind....atat de misterios si de timid.ascundeai cvea...ochii ta parca voiau sa le vorbeasca alor mei.au vorbit si mi-a fost ciuda ca nu am inteles ce ziceau.intalnirea cu tine a fost o coincidenta,mergeam pe strada si am auzit:buf! Era acelasi sunet pe care l-am facut si eu cand am aterizat si m-am uitat in spate si ti-am vazut ochii,cautau ceva....inca nu mi-ai zis ce,nici acum dupa atata timp.te-ai speriat de mine,desi aratam la fel ca tine,doar ca eu aveam rochita si tu purtai blugi.restu indivizilor se uitau ciudat acum si la tine.cautai si tu un raspuns...la aceeasi intrebare....fericirea unde e? Si amandoi intr-o zi de mai am gasit-o...buf!-ul acela a fost cel mai frumos sunet pe care l-am auzit in viata mea...

Niciun comentariu: