luni, 29 septembrie 2008

Dimineti De Septembrie

Ploua….vreme destul de mohorata,dar surprinzator imi place.de cand m-am trezit am avut o dispozitie buna voiam sa ploua sa mai spele caldura sufocanta a orasului.stau pe scaun,ascult o melodie de septembrie si am o pofta de cafea…normal as putea sa-mi fac eu cafea,dar nu.am pofta de o conversatie lunga la o cafea cu mult lapte.sa fie intr-un loc cu putin oameni,muzica sa se auda putin si langa mine sa am o persoana in stare sa poarte o conversatie.sa vorbim despre ploaie,despre tigari,despre scoala si despre iubire.sa-i sorb privirea.sa ma priveasca intr-un fel anume,iar eu cand vorbeste sa-l ascult cu toata atentia mea.hmmmm..mi-e chiar dor.sa-mi smulga un suras si sa-mi zica esti frumoasa cand zambesti....mi-e pofta de cafea.

Niciun comentariu: