luni, 1 decembrie 2008

Dorinte.Asteptari.Sete

Vreau sa stau in intuneric si sa vad culori...vreau sa fim prieteni si amanti..vreau sa-mi trasezi linii pe spate in ploaie...vreau sa ma joc in nisip,sa fac un castel si soarele sa il faca sa straluceasca.Vreau sa simt textura pielii tale,vreau ca telefonul sa sune acum!Vreau sa-mi sterg fata de machiajul intins si sa-mi piaptan parul incalcit.Vreau sa fiu colorata.vreau ca zapada sa se loveasca de gulerul prea mare al paltonului meu.Inca vreau culori.Vreau ca dansul sa-mi dezmierde trupul inghetat de raceala ta.ma preling pe buza ta..ai baut vin.

3 comentarii:

Septimia spunea...

anti-lolita...eu curg pe tine si tu razi...bv, micutzo!>:D<:*

Unknown spunea...

superb:X...:)

Unknown spunea...

si tie Craciun fericit si multa sanatate...pup:*