luni, 3 noiembrie 2008

Azi imi e dor...

Razele de soare ale diminetii se joaca pe trupurile noastre,deseneaza cercuiri si linii,zambete si atingeri…ma intorc,deschid ochii incet si te vad langa mine,te privesc si zambesc.un zambet dulce pe care tu mi l-ai dat.telefonul suna,il aud,desi e pe vibratii.mama probabil ma cauta,o sa-mi spuna cand ajung acasa:’iarasi ai fost la el?’eu fericita o sa-i raspund:‘da’.inchid ochii si te iau in brate.iti simt trupul cald,care se infioara la atingerile mele.te trezesti.imi surazi si imi spui:’ce bine e sa ma trezesc cu tine’ iti zambesc timid si te sarut.ochii tai ma privesc.tare as vrea sa stiu la ce te gandesti.sigur e ceva de bine pt ca zambesti.te mai sarut o data si merg sa fac cafea.hainele asteapta pe scaun sa fie imbracate...mai aman momentul.imi place tricoul tau.bem cafeauna impreuna...visam...zambim si ne atingem...ne privim si totul in jurul nostru dispare.din camera se aude...”sa fac dragoste cu ploaia,sa fac dragoste cu vantul,sa fac dragoste cu cerul...”

4 comentarii:

dishku spunea...

''ce bine e sa ma trezesc cu tine''
dimineata de duminica.....cum pot fi asa potrivite?;))
''am fost zmeul tau mereu....ti'am alergat prin vene''

Ali spunea...

iti dai seama ca nimic nu e coincidenta...;))

Septimia spunea...

chiar ca nu e coincidenta ;))...in tricoul lui, sorbiti cafeaua prea fierbinte, dar nu simtiti..sunteti prea pierduti unul in altul...

Septimia spunea...

la multi ani, ali!! ti-as ura sa ti se implineasca toate dorintele, dar stiu ca s-a intamplat asta deja..asa ca a big hug and lots of kisses :)