duminică, 26 octombrie 2008


Ochii tai ma privesc lacom…ma doresc…trupul meu se misca si privirea ti se tulbura.Zambesc...imi dau seama cum esti,chiar rad.ma amuz.poti sa-ti iei un scaun sa ma privesti.nu o sa ma ai..niciodata.vi spre mine te uramresc cu coada ochiului.incerci sa ma atingi.te privsc si..iti rad in fata.esti prea mic.
Ies afara...ma cauti,deja ma enervezi.Ia-ti o carte si citeste...ma plictisesti.muzica se aude..eu stau pe o banca cu un drink in mana...iti aud pasii,te opresti chiar in spatele meu,ma prefac ca nu aud.ma ridic dintr-o data si iti uamresc ochii.imi umbla pe fiecare particica din mine...trec pe langa tine si iti aud respiratia ...accelerata de-a dreptu.ma privesti cum plec..lasule! ma intalnesc cu un prieten in drumul meu..incepm sa dansam acolo...afara.te inrosesti...esti furios ai vrea tu sa fi acolo.dansam,ne atingem.tu fierbi.lasule! esti prea mic.

4 comentarii:

dishku spunea...

ce rea esti cu saracul;))
dar ai dreptate...''lasule''

Ali spunea...

:-?hmmm cred ca imi place sa fiu rea in sensu asta...e o senzatie faina sa simti ca tu ai puterea

Ali spunea...

normal daca nu prea sunt implicate sentimente ca deja intr-o relatie nu se mai pune:P

Septimia spunea...

asta q puterea de la mine i se trage..;)):*:*